2015. augusztus 9., vasárnap

7.rész

Már egy egész napja nem láttam Jessicát. Nem tudom mi van vele, jól van e. És ez már dühít. Hiányzik. Épp hogy megkaptam de már el is vesztettem. Hiányzik a közelsége, az érintése. Bár ne ment volna el. Legalább a közelemben tudhattam. Ki kell derítenem minél előbb mielőtt örökre elveszítem. Kutakodtam megnéztem még egyszer a kamera felvételeket, és találtam valamit.  Egy kapucnis férfi feltörte a zárat. Mögötte egy barna hajú nő állt. Csak ennyit mutatott a kamera.  De még ennyi is segített mert van bizonyítékom hogy betörtek hozzám.

JESSICA SZEMSZÖGE

Egy egész napja nem láttam Liamat. Átvert kihasznált.  De többet nem fogok neki hinni., Nem tudom hogy szerethetem még mindig. Nem értem .....ha ennyire utál ahogy mondta Shopinak a telefonba miért mentett meg Shopiátol?  Ha ott hagyott volna minden más lenne. MINDEN. Csak otthon ültem néztem a tévét, sírtam és fagyit ettem. Mint a depisek. Épp miközben kiöntöm nektek a szívem megcsörrent a telefonom. A kijelzőn Amber neve virított.
-Szia Jess mizu?.-szólt bele a telefonba.
-Szia Amber semmi..-mondtam elcsuklott hangon.
-Mi a baj?.-kérdezte aggódva.
-Semmi csak...csak nem találtam munkát.-hazudtam azt ami először az eszembe jutott.
-Ne hazudj mond már mi történt!
-MIT NEM ÉRTESZ AZON HOGY SEMMI????????????.-ordítottam és lecsaptam a teleont.
Pár percet gondolkoztam. Hogy lehettem ekkora idióta?? Érdeklődött utánam én meg? Szegényre rákiabáltam. Nincs bőr a képemen felhívni vagy találkozni vele. Hogy lehettem é ekkora barom?? El kell mennem. El akarok menni. Mindenkit eltaszítottam magam mellől. Csak azért mert Liam átvert. Nem hiszem el. NEM....
Mikor ezen elgondolkoztam oda mentem a szekrényemhez és elkezdtem pakolni a bőröndbe a ruhákat. Mikor ezzel is végeztem úgy döntöttem felhívom Ambert és bocsánatot kérek tőle.
Kicsöngött. Körülbelül a 2. csengésnél felvette.
-Szia Amber. Bocsánatot szeretnék kérni az 1 órával azelőtti kiabálásomért.
-Szia. Semmi baj. De mond el mi történt.
-Semmi Amber. Csak...csak úgy döntöttem szerencsét próbálok New Yorkba.
-Mit csinálsz?????
-Elköltözöm.
-De...de miért?
-Amber,ne haragudj de le kell tennem mert megy a gépem. Ne haragudj.
-Vá..-kezdte el de letettem a telefont. Hívtam egy taxit a hát elé. Bepakoltam a csomagtartóba és beültem a kocsiba. Elmagyaráztam hogy hova vigyen. Miközben a taxi ment én néztem a házakat...a fákat és a boltokat. Hogy mennyire hiányozni fognak a boltok, az éttermek és a baráti kör. Pár perc kellett ahhoz hogy oda érjek a reptérre.

AMBER SZEMSZÖGE.

Mikor lecsapta Jessica a telefont akkor hívott be az irodába Liam. Hogy vigyek neki kávét. Én ezzel nem törődve be mentem hozzá kávé nélkül.
-Hol a kávém Amber?? És nem tudsz kopogni?.-kérdezte idegesen.
-Sajnálom Mr. Payne el kell mennem mert Jessica itt hagyja Londont. Meg kell állítanom.
-Mi?? Jessica ??
-Ign mennem kell.
-Várj megyek én is.
-Mi? De minek???
-Az mind egy menjünk.............

                Tudom uncsi ez a rész de elfogyott az ihlet, Bocsi a 4 napos késésért.
                                                      Puszi. Xx.Tami


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése