2015. augusztus 4., kedd

6.rész

Persze össze kellett szednem magam mivel munkába kell mennem. Elhatároztam....Döntöttem mit teszek. Választottam egy másik ruhát ami így nézett ki és elindultam a munkahelyemre:

Mikor oda értem Liam az irodájában volt. Először oda mentem Amberhez.
-Szia Amber.-köszöntem mosolyogva.
-Szia Jessica mi a helyzet. Csinos vagy.-mosolygott.
-Csak búcsúzni jöttem.
-Mert? Elmész?
-Igen keresek másik állást és itt hagyom az irodát.
-De m,ég is miért?
-Az most mind egy. Már megyek felmondok a főnöknél is.
-Rendben. Szia sok sikert.
Mikor befejeztem a beszélgetést az irodához siettem. Minél előbb lerendezem annál előbb lezárom ezt a helyzetet annál előbb felejtem el Liamat.
 (kopogok)
-Szabad.....
-Szia Jessica.-mondta mosolyogva és felállt.
-Ne állj fel és ne gyere közelebb.-mondtam
-Mi? Mi a baj?
-Semmi csak elakartam mondani hogy felmondok.
-Mi? De miért?
-Hallottam amit mondtál.
-Mi ??
-Ne tedd az idiótát. Reggel felhívtál. És panaszkodtál a kis Shopinak hogy te szegény a kanapén kellett aludnod. -mondtam  gúnyosan.
-De..-kezdte el.
-Csitt van.-utasítottam.-Én nem kértelek arra hogy vigyél hozzád. Nem kértem hogy segíts nekem. És nem kellett volna becsapnod!
-De én...én...nem értem, Ezt meg honnan veszed?
-Hagyjuk már Liam. Kérem a fizetésem had menjek innen el.
Nagyon le volt döbbenve. Oda nyúlt azt asztalfiókhoz és kivett belőle egy csekket. Azt megírta és nyújtotta felém.
-Kérlek ne menj el.-könyörgött.
-Liam nem hagyom hogy megint becsapj.
-De nem csaptalak be.
-Hallottam amit hallottam.-mondtam és elvettem tőle a csekket. Megfogtam a kilincset lenyomtam és vissza szóltam még Liamnek.
-Remélem boldog leszel vele.-mondtam és becsuktam drámaian az ajtót.

LIAM SZEMSZÖGE

Mikor megtudtam hogy elmegy nagyon dühös lettem. Miről beszél? Nem csináltam semmit Shopival. Mikor elment egyből lefürödtem,felöltöztem és indultam munkába. Ki hívhatta fel? És az én telefonomról volt szóval... Szóval amíg öltöztem valaki bejött és beszélt az én nevemben.
Ki kell derítenem. Nem veszthetem el a nőt akiért már annyi ideje oda vagyok.
Gyorsan haza mentem és megnéztem a kamerák felvételeit. Ügyes volt aki bejött és tudta hogy mit tegyen. Ismerhette a házat.

        Ez a rész rövidebb lett mivel siettem mert már ígértem. Most pár napig nem tudom folytatni mivel Horváthba megyek és ott ritka sz@r net lesz. 
                                                                                                                      xxPuszi Tami :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése