2015. augusztus 10., hétfő

8.rész

Elindultunk a reptér felé. Az egész uton veszekedtünk mivel megtudtam hogy Jessica és ő közte volt valami. Pár perc kellett és már oda is értünk a reptérre.
-Én megyek erre te meg arra rendben?.-mutatta az irányokat Liam.
-Rendben.-és elindultunk.

LIAM SZEMSZÖGE

Mindenhol kerestem de nem találtam míg végül bemondták hogy a New Yorki gép 15 perc múlva felszáll. Itt már verejtékeztem és nagyon féltem hogy elveszítem. Így végül megint tettem egy kört és megláttam Jessicát ahogy épp adja a jegyet egy nőnek.
Reflex szerűen kiabáltam a nevét.
-JESSICA.-kiabáltam és ő hátrafordult.
-Liam??.-suttogta de értettem amit mondott. Gyorsan oda szaladtam hozzá és megcsókoltam.
Az elején nem hagyta magát de a végén már vissza csókolt. A nyelvem bejutásért könyörgött és meg is kaptam. Nem tudom mi történt de a mellkasomnál fogva eltolt magától.
-Liam...nem engedem hogy újra átverj.-mondta és elhúzódott tőlem.
-Nem vertelek át.
-Ezt meg hogy érted???
-Amíg én fürödtem reggel munka előtt...valaki bejött és elvette a mobilomat és a nevembe beszélt Shopiával.
-Mi?
-Igen így volt. Kérlek ne menj el. Szükségem van rád. Nem akarlak elveszíteni.
-Liam nekem kell egy kis idő gondolkozni. Át kell gondolnom az életemet..-mondta és én megfogtam a kezét.
-Ne menj el kérlek.-könyörögtem. De hírtelen megszólalt egy hang..
" A NEW YORKI GÉP 3 PERC MÚLVA FELSZÁLL"
-Liam mennem kell.
-Ne kérlek..-könyörögtem de hiába. Megfogta a bőröndjét és felszállt a gépre.
-De én szeretlek.-suttogtam.
Ennyi elvesztettem azt a személyt az életembe akit most kaptam csak meg. Szeretem Jessicát. Nagyon is. Mikor ezen gondolkoztam valaki nekem jött.
-Jaj..-mondta és felsegített a földről.-Én annyira de annyira sajnálom.-mondta de még mindig nem néztem re. Mikor megtettem elvesztem a gyönyörű íriszekbe.
-Se-se-semmi baj.-dadogtam.-Liam vagyok.-nyújtottam a kezemet és ő elfogadta.
-Danielle.-mosolygott. Annyira gyönyörű a mosolya.-Meghívhatlak egy kávéra?-mosolygott.
-Persze.-mosolyogtam vissza.-
-Akkor induljunk mondta és elindultunk.

JESSICA SZEMSZÖGE,

Gondolkoztam. Liam tényleg szeret. Nem mehetek el. Szeretem őt. Nagyon is. Mikor ezen elgondolkoztam leszálltam a gépről és az a látvány fogadott hogy egy lánnyal van. Kicsit közelebb mentem de nem olyan közel hogy meglásson. Hallottam miről beszélnek. Liamnek nagyon csillogott a szeme. És azt is láttam ahogy elindultak kifele az ajtón és beszálltak Liam kocsijába.
A szememből csak úgy folytak ki a könnyek.
-Ennyit erről hogy szeretsz.-mondtam halkan,.

1 megjegyzés: