2015. augusztus 3., hétfő

5.rész

JESSICA SZEMSZÖGE

Amikor felkeltem nagyon fájt mindenem. Körül néztem és egy ismeretlen helyen találtam magamat.
Kaptam magam és lesétáltam a hosszú lépcsőn. Amikor leértem a nappaliba láttam hogy a főnököm a kanapén alszik. Vettem a bátorságot és közelebb hajoltam és az ajkaimat az övére tapasztottam. Olyan jó érzés volt amikor megcsókoltam. Olyat éreztem amit másnál soha. Lehet hogy nem csókolt vissza de legalább érezhettem a közelségét. Magam mellett tudhattam legalább egy percig. Mikor elváltak ajkaink elindultam kifele az ajtón. De meghallottam egy szexi rekedtes hangot.
-Miért hagytad abba-??.-kérdezte morcosan én pedig csak felnevettem.-Ne menj el még le kell még legalább 1 x fertőtleníteni a sebeidet.-mondta.
-Sebeimet?.-kérdeztem.
-Nem is emlékszel?.-kérdezte és felült.
-Nem.
-Shopia megvert. Én állítottam le. Így nem haza hanem hozzám jöttünk.-mondta és felállt.
-Aha szóval azért fáj mindenem.-tanakodtam el.
-Aha de este mikor aludtál lefertőtlenítettelek.-mosolygott és egyre közelebb jött..-És amúgy tudod milyen jól csókolsz??.-mosolygott és ajkait rátapasztotta az enyémekre. A nyelve bejutást kért és én meg is adtam. A nyelveink folyamatos táncot jártak a másikéval. A pillangók repkedni kezdtek a gyomromba. Levegő hiány miatt szakadtunk el egymástól.
-Tudod menyi időn át ábrándoztam erről.-nevetett fel.
-Amúgy nem az exemről mondtam hogy tapló hanem rólad. De ő is az volt szóval.-nevettem.-jogod van tudni hogy le taplóztalak.-mosolyogtam.
-Igeeen???.-kérdezte mosolyogva.-Tapló vagyok??.-nevetett megfogott és elvitt egy sötét folyosóra,. Onnan bementünk egy ajtón ahol egy medence fogadott. Hát mit ne mondjak bele dobott. De ez még semmi. Fehérbe voltam.
-Most ezt miért kellett?.-nevettem és takartam magamat.
-Ne takard.-nevetett.
-Törölköző van?-kérdeztem.
-Persze fent van a fürdőbe keresd meg.-nevetett.-Én elvagyok itt.
-Liam léci.-könyörögtem mosolyogva. És ő a medence széléhez ment.
-Mit akarsz Jessica?.-nevetett.
-Hát ezt..-nevettem és belerántottam a medencébe.
-Hú ezt nem kellett volna.-mosolygott és közelebb jött.
Én persze próbáltam "futni " és úszni a vízbe de utol ért. A víz alá nyomott és ő is a víz alá jött. A víz alatt nyitva volt a szemünk. Én fel akartam úszni de Liam fogta a csuklómat. Én mutogattam neki hogy elfogyott a levegőm de ő közelebb jött és megcsókolt. Csókolóztunk még de feljöttünk a víz alól és ott fojtattuk. De nem sokkal később majdnem túlléptünk egy határt.
-Liam ne siessük el. Amúgy is haza kell mennem az anyukám már biztos aggódik és a munka is nem sokára kezdődik.-mondtam
-Igazad van. Akkor a munkában találkozunk.-mondta és kacsintott. Még egy búcsú csókot nyomtunk egymás ajkaira utána felöltöztem és elindultam haza felé. Haza érve anyum aggódó arcát pillantottam meg.
-Kislányom hol a fenébe voltál és hogy nézel ki?.
-Anyu semmi baj. A főnökömnél aludtam mert egy lány megvert de semmi bajom.
-A főnöködnél,? Mr. Liam Paynenél?
-Igen anyu.
-És van köztetek valami?
-Anyu.-mondtam hangosabban,
-MOnd el kérlek.
-Igen.
-De jó gratulálok kicsim.
Felmentem gyorsan lefürödtem és felöltöztem a munka ruhámba. De hirtelen kaptam egy hívást. Liam volt a kijelzőre írva.
Ez hallatszott benne:
-Életem megjöttem.-mondhatta Shopia.
-Szia Shopi.-mondta boldogan Liam.
 -Milyen volt az estéd?
-Hosszú akit megvertél lány a titkárnőmet tudod..-mondta Liam.-Ide hoztam és itt aludt. Persze én úri ember voltam és neki adtam a hálószobámat én meg aludtam a kanapén.-morgott.
-Nem értem miért mentetted meg.
-Mert megölted volna.
-Tudod hogy féltékeny vagyok. Na .-mondta és innentől már csak az intim változatot hallottam. Előtört belőlem a sírógörcs. Persze értem már. Minek kéne egy híres ügyvédnek egy csóró titkárnő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése