2015. augusztus 3., hétfő

4.rész

JESSICA SZEMSZÖGE

-Mi??.-kérdeztem értetlenül.
-Jól hallottad mi van akkor ha nem akarom hogy kerülj.-mondta és egyre közelebb és közelebb hajolt. Már éreztem a leheletét. Egyre közelebb hajolt, már majdnem megtörtént de benyitottak az irodába.
-Uram jött egy ügyfé.....-akadt el a mondata Ambernek..-bocsánat uram.
-Én én most megyek.-mondtam..nagyon kínosan éreztem magamat.
-Köszönöm Amber.-mondta Liam.
Mikor kiértem az irodából az asztalomhoz siettem. Amber egyből jött és kérdezgetett.
-Mi történt Mr. Paynel?
-Semmi..-pirultam el.
-Mond már el.
-Hát csak annyi hogy megkérdezte ki csinálta a monoklimat. Ennyi.
-Aha ennyi. Jól van még beszélünk erről.
-Haha majd meglátjuk.
Mikor vége lett a munkanapomnak elindultam haza felé. Csak a majdnem csókunkra tudtam gondolni. Nem tudom de mintha valami vonzana Mr. Paynebe.
Sétáltam sétáltam már majdnem az utcánkba voltam amikor valaki hátra húzott és ellökött.
-Nem megmondtam hogy szállj le a pasimról te kis rib@nc.
-Nem csináltam semmit a pasiddal.-mondtam neki.
-Akkor miért zárkóztatok be az irodába?.-üvöltötte dühösen.
-Csak beszélgettünk te pszichopata.-üvöltöttem és felálltam.
-Ki a pszichopata te?.-és megpofozott
-Állj le te őrült.-üvöltöttem sírva.
-Én megmondtam hogy szállj le róla  nem??.-és még egyszer megütött.
-SEGÍTSÉG-üvöltöttem sírva.

LIAM SZEMSZÖGE.

Haza felé mentem mikor meghallottam Jessica hangját ahogy üvöltve kéri hogy segítsenek.
Mentem a hang felé és azt láttam hogy Shopia üti Jessicát.
-Állj le Shopi megölöd.-üvöltöttem oda.
-Te mit keresel itt?.-kérdezte és abbahagyta az ütést.
-Te megőrültél. Hivom a rendőröket.
-Meg ne merd!
Már majdnem felvették de Shopi kiverte a kezemből és elfutott.
Gyorsan oda futottam az eszméletlen Jessicához.
-Jessica ébredj fel.-kérleltem a lányt. De ő csak hümmögött.
Gondolkoztam hogy mit csináljak vele és arra a döntésre jutottam hogy  haza viszem hozzám.
Felemeltem a lányt és beraktam a kocsiba.
Haza érve egyből fertőtlenítettem a sebeit és lefektettem a szobámba.
Mivel a házam még nem volt berendezve csak egy szoba volt kész a nappali egy fürdő és a konyha így a kanapén aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése