2015. augusztus 2., vasárnap

2.rész

Nagyon megijedtem mikor betuszkoltak a kocsiba.
-SEGÍTSÉG.-üvöltöttem már sírva.
-Ne sipákolj már.-förmedt rám.-És ne sírj beszéljünk.
-Mi? Maga? Mit akar?
-Amit láttál....
-Ja még mindig ez.
-Igen mert ezzel le mehet a hírnevem.
-Mi?
-Milyen jó cikk lenne nem? "A híres iroda vezető az irodájában szexelt a barátnőjével és amikor elment a barátnője a titkára alsónadrágban kapta rajta.".-mondta gúnyosan.
-Jaj ki mondta hogy mindenkinek elmondom? Egy embernek mondtam el az a legjobb barátnőm. Meg amúgy is maga észlény. Maga szerint az üveg ajtón és az ablakon nem látunk át?.-förmedtem rá dühösen.-És miért kellett ezt ilyen helyen? Miért kell az embert halálra rémisztenie ezzel a fekete kocsis betuszkolással?.-mondtam dühösen.
-Sajnálom..-mondta bűnbánóan..-És mi?? Ti..ti..ti láttatok?
-Nem ....csillámpónikat láttunk lovagolni egy szivárványon...Szerinte?
-Mit kérsz hogy tartsd a szád??:-tért a lényegre.
-Nem kell magától semmi.. Nem mondom el senkinek a kis sztoriját de engem felejtsen el!..-mondtam idegesen és kinyitottam a kocsi ajtót.-Holnap találkozunk.-mondtam és becsuktam az ajtót.
Elindultam haza persze sírtam mert nagyon megijesztett a "híres" Liam Payne azzal hogy betuszkolt egy kocsiba. Úgy hogy azt sem tudtam hogy ki az. Megijesztett. Utána még neki áll feljebb, Azért betuszkolni egy idióta kocsiba mert megláttam egy szál bokszerben?
Ne ne nevettess,. Mikor haza értem anya aludt. Nem akartam felkelteni így gyorsan csináltam egy szendvicset és felosontam a szobámba. Gyorsan lefürödtem fogat mostam és befeküdtem a pihe puha ágyikómba. Nem kellett sok eljött hozzám is az álom manó.

Reggel korán keltem hogy időm legyen anyunak is reggelit csinálni. Felvettem ezt a ruhát és lesiettem a konyhába:
Mikor mindennel kész voltam elköszöntem anyától és indultam újra a munkahelyemre. Úgy érzem mintha kirívóan öltöztem volna. De remélem senki nem veszi észre.
Mikor beértem minden szem rám szegeződött.
-Mi van van rajtam valami?.-kérdeztem hangosan és végig néztem magamon.
-Hát egy kicsit kirívóan öltöztél azért néznek és fütyülnek a srácok.-nevetett Amber.
-Neked is szia. Ezt találtam. Na.-morogtam.
-Ne morogj tetszeni fogsz legalább a főnöknek.-nevetett kacéran.
-Annak a romlott embernek?
Még egy kicsit beszélgettünk Amberrel de jött is az első kérése a főnököcskémnek.
-Itt  a kávéja.,.-mondtam egyszerűen a papírjai között turkáló férfinak.
 -Kössz...-akarta befejezni a mondatát de nem tudta. Végignézett rajtam és fütyült.
-Mi van mindenki ennyire romlott??-mondtam dühösen. Óhajt még valamit.
-A.a-mondta és csak engem stírölt.
-Legalább ne feltűnően bámuljon..-morogtam és kimentem az ajtón. Egyből Amberhez siettem.
-Amber van valami váltó cuccod?
-Aha gyere itt van tessék.-mosolygott.
-Köszönöm szépen.-mondtam és felvettem. Szerencse hogy egy a méretünk.
Mikor kész voltam kimentem az öltözőből. Mindenki fújogatott mintha valami rosszat csináltam volna. A sok fujjogásra a főnök is kijött.
-Mit fújogattok emberek nincs munka?.-kérdezte dühösen.
-Semmin uram de van munka.
-Hol van a titkárnőm??
-Azt asztalánál uram.
-Köszönöm.
-Jessica kérlek ugorj le a pékségbe vegyél nekem pogácsát itt a pénz.-adta nekem oda  a  pénz.
-Rendben uram.-mondtam és elindultam kifele de valaki megfogta a csuklómat és visszahúzott. Liam volt az. Oda hajolt hozzám és a fülembe súgta: " Kár hogy átöltöztél.....tudtalak volna nézni még egy kicsit." Mikor befejezte elengedte a kezemet és besétált az irodájába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése